Connect with us

ΚΟΣΜΟΣ

Tα εμβόλια προκαλούν αιμορραγική διαταραχή ανακοίνωσαν Βρετανοί επιστήμονες!

Yπάρχουν ενδείξεις για αυξημένο κίνδυνο και άλλων αιμορραγικών και αγγειακών επεισοδίων!

Αυξημένος είναι ο κίνδυνος για αιμορραγική διαταραχή, την ιδιοπαθή θρομβοκυτταροπενική πορφύρα, που σχετίζεται με το εμβόλιο AstraZeneca, όπως ανακοίνωσαν Βρετανοί επιστήμονες. Η εμφάνιση της διαταραχής καταγράφηκε έως την 27η ημέρα μετά τον εμβολιασμό.

Η διαπίστωση βασίστηκε στην ανάλυση στοιχείων για 2,53 εκατομμύρια ενήλικες στη Σκωτία (το 57% των κατοίκων άνω των 18 ετών) που έκαναν την πρώτη δόση του εμβολίου είτε της AstraZeneca, είτε της Pfizer μεταξύ Δεκεμβρίου 2020 και Απριλίου 2021. H ιδιοπαθής θρομβοπενική πορφύρα μπορεί να προκαλέσει εκχυμώσεις στο δέρμα («μελανιές» λόγω αιματώματος) έως σοβαρή αιμορραγία.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Αζίζ Σεΐκχ του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό «Nature Medicine» και παράλληλα παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου, ανέφεραν πως υπάρχουν ενδείξεις για αυξημένο κίνδυνο και άλλων αιμορραγικών και αγγειακών επεισοδίων που σχετίζονται με το εμβόλιο της AstraZeneca, επίσης έως την 27η ημέρα μετά τον εμβολιασμό.

Αφήστε το Σχόλιο σας

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

More in ΚΟΣΜΟΣ