Connect with us

BUSINESS

Καμπάνια διαρκείας για να μην… βυθιστεί ο τουρισμός

Το πρόγραμμα διαφήμισης της Ελλάδας περιλαμβάνει και συμφωνίες συνδιαφήμισης

Τη μάχη του προκειμένου ο τουρισμός να έχει τις λιγότερες απώλειες, θα δώσει ο ΕΟΤ, μόλις οι συνθήκες επιτρέψουν την επανεκκίνησή του.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, εστιάζει στο τριετές στρατηγικό πλάνο προβολής και επικοινωνίας της Ελλάδας, που έχει εκπονήσει ο ΕΟΤ και δίνει το στίγμα των δράσεων του οργανισμού.

Φέτος η καμπάνια προβολής της Ελλάδας δεν θα είναι δίμηνη και τρίμηνη, όπως στο παρελθόν, αλλά θα είναι εξάμηνη και οκτάμηνη, υπογραμμίζει ο κ. Φραγκάκης και προσθέτει πως η ένταση της θα αυξομειώνεται, όποτε χρειάζεται ανάλογα με τη ζήτηση αλλά και τις χώρες στόχευσης.

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της καμπάνιας, σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό θα είναι έτοιμο μέχρι τα τέλη Μαρτίου και η εκκίνηση της θα γίνει όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον επισκέπτη, όλες τις εποχές του χρόνου.

Αφήστε το Σχόλιο σας

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

More in BUSINESS