Συνέντευξη στον Κώστα Πολυχρόνη

Είστε και θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης πως θα χαρακτηρίζατε τον Γιώργο

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ανήσυχο πνεύμα , το παιδί για όλες τις δουλειές ,πολυεργαλείο , φίλος αλλά και ο μαλ…. Στη εποχή μας έτσι τους λέμε αυτούς που τρέχουν για όλα και για όλους.

Το άγχος της επιβίωσης είναι ανασταλτικός παράγοντας για τη δημιουργία; Ή μήπως λειτουργεί σαν κίνητρο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Λειτουργεί σαφέστατα σα κίνητρο αλλά πολλές φορές σα φρένο που δε λέει με τίποτα να ξεκολλήσει κα που μπορεί να σε οδηγήσει με δύναμη σε τοίχο με άσχημα ή τραγικά αποτελέσματα.

Τι γνώμη έχετε για την ελληνική θεατρική κριτική;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Οι Έλληνες είναι οι καλύτεροι κριτική , οι καλύτεροι προπονητές ,οι καλύτεροι δήμαρχοι ,υπουργοί ,πρωθυπουργοί. Αγνή και ηθική κριτική καλοδεχούμενη όσο σκληρή και να είναι . Κριτική στημένη – καθοδηγούμενη που μέσα από αυτή ξεπηδάει δηλητήριο μίσους ζήλιας χρειάζεται αποκεφαλισμό και φλογοβόλο.

Θα μπορούσατε να ζήσετε έξω από αυτό το αλκοολίκι της υποκριτικής;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ναι , στην Ελλάδα πλέον μπορώ να το πω *θα μπορούσα. Έχω σχέδια πολλά που σιγά σιγά και θεού θέλοντος εύχομαι να πραγματοποιήσω

Για έναν θεατρικό επιχειρηματία είναι τα ηλεκτρονικά περιοδικά το μόνο μέσο προβολής μιας θεατρικής δουλειάς – προβολή ενός ηθοποιου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Χρειάζεται και αυτό αλλά δε είναι μόνο αυτό . Πολλά πράγματα μαζί χρειάζονται για ένα καλό αποτέλεσμα. Τηλεόραση ,εφημερίδες ,Αφίσες ,έντυπα – περιοδικά και τα ηλεκτρονικά περιοδικά και οι ηλεκτρονικές εφημερίδες. Η καλύτερη διαφήμιση είναι το στόμα – στόμα του απλού θεατή . Χρονοβόρο αλλά αν αξίζει κάτι θα δικαιωθεί. Αρκεί η επιχείρηση να μπορέσει να αντέξει οικονομικά . Στη Ελλάδα πλέον ούτε ο ήλιος αντέχει με όλα αυτά τα δυσβάστακτα φορολογικά μέτρα. Το ίδιο ισχύει και για την προβολή του ΗΘΟΠΟΙΟΥ και όχι την προβολή του κολλητού μου * ηθοποιού*

Αν ξαναρχίζατε σήμερα, τι θα αλλάζατε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ίσως και επάγγελμα. Σίγουρα αν ήξερα θα άλλαζα τον Γιώργο ,θα τον έκανα ποιο σκληρό ,ποιο αναίσθητο. Θα απέφευγα να γνωρίσω κόσμο που γνώρισα ,κόσμο που με εκμεταλλεύτηκε και με εκμεταλλεύεται. Και μη νομίζουν ότι δε γνωρίζω ή δε ξέρω. Σίγουρα αν γνώριζα την τώρα κατάσταση δε θα γυρνούσα από Γερμανία όπου και γεννήθηκα. Δε θα άλλαζα όμως με τίποτα την Οικογένειά μου τους ήρωές μου * Πατέρα ,Μάνα ,Αδερφή) δε θα άλλαζα όμως και κάποιους φίλους.

Νέα θεατρική δουλειά μιλήστε μου για αυτήν, τι θα δούμε από εσάς φέτος στην σκηνή

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Γέλιο ,γέλιο τίποτε άλλο. 2, ½ ώρες ασταμάτητα. Ταξίδι μέσα από τα σημερινά προβλήματα της Χώρας ,του Έλληνα. Του Έλληνα του εδώ ,του Έλληνα του έξω . Του Έλληνα όπως ήταν και όπως έγινε. Ρεαλιστικά δοσμένη .

Γιατί πολιτική σάτιρα και όχι επιθεώρηση

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ρωτήστε τον Νάσο Ρόγκα με έφαγε , μου έφαγε τα καλύτερα παιδικά μου χρόνια…χαχααχ

Αυτός επέμενε και εγώ είμαι καλός ακροατής και ακούω πάντα κάποια συμβουλή και ειδικά αν προέρχεται από φίλο.

H πρώτη σας καλλιτεχνική τάση ήταν η συγγραφή; 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Όχι , ήμουν ,είμαι και θα είμαι πρώτα ηθοποιός.

Πότε ανακάλυψατε ότι θέλετε να ασχοληθείτε με την υποκριτική;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Από μικρό παιδί . Δημοτικό στη Γερμανία ,εκεί σε μια παιδική παράσταση είπα αυτό θέλω ,αυτό θα γίνω και από τότε αυτό κάνω.

Πόσο δύσκολο ήταν να σκηνοθετήσεις τον εαυτό σου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Πρέπει να είσαι το ίδιο στρατιώτης όπως επιθυμείς και οι άλλοι να είναι απέναντι σε εσένα που τους σκηνοθετείς.

Σε κάθε χωρο Υπάρχει έντονα στο έργο το στοιχείο της αλήθειας και του ψέματος. Πώς αντιλαμβάνετε ο Γιωργος τα 2 αυτα στοιχεία;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Κοίτα θεωρητικά απαντώ πως κάθε αλήθεια εμπεριέχει και ένα ψέμα και το αντίθετο φυσικά. Στη ζωή όμως αν δε πάθεις δε θα μάθεις . Και τη δεύτερη φορά πάλι θα την ξαναπάθεις αλλά θα το περιμένεις.

Aν καποιος εχει να πει κατι για εσενα η την δουλεια σου προτιμάς το πίσω η να το πεί μπροστά

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Μπροστά και μόνο όπως κάνω και εγώ. Για εμένα προσωπικά δε έχει να πει κανείς τίποτα. Εγώ έχω να πω. Εγωιστικό αλλά αληθινό. Για την δουλειά μου δέχομαι μόνο έντιμη και ηθική κριτική .

Βοηθανε και σε ποιο βαθμό οι δημόσιες σχεσεις μια παράσταση; γιατί σήμερα η μισή Ελλάδα κάνει δημόσιες σχέσεις

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 Δε με ενδιαφέρει τι κάνει η μισή Ελλάδα. Θα μιλήσω για εμένα και την δουλειά μου . Οι σωστές και αποτελεσματικές δημόσιες σχέσεις μόνο καλό κάνουν. Πάνω σε αυτό έχω το Νάσο Ρόγκα.Δημόσιες σχέσεις χωρίς επιτελείο με μεράκι και παραγωγή με όρεξη και ήθος είναι σα να έχεις 22 παίχτες στο γήπεδο ποδοσφαίρου χωρίς μπάλα. Δώσε μπάλα στις δημόσιες σχέσεις να κάνει παιχνίδι.

Οι πολιτικοί της χώρας μας κάνουν δημόσιες σχέσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ουδέν σχόλιο , δε επιθυμώ να δώσω έστω και την παραμικρή αξία σε Έλληνες πολιτικούς ανοίγοντας συζήτηση και μόνο. Φυσικά υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις.

Tι είναι αυτό που ενορχηστρώνει τον Γιώργο?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Με μια λέξη: ΗΡΕΜΙΑ ,η ηρεμία σε όλα τα επίπεδα μπορεί να μου δώσει φτερά. 

Μπαίνεις σε καλουπια?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Όχι δε μπαίνω ….Εξαίρεση μόνο αν το απαιτεί η δουλειά μου κάτω από άλλη παραγωγή – σκηνοθεσία όπου υπάρχω σαν στρατιώτης – ηθοποιός.

Αν ενας συνεργατης σου σου πει κατι το οποιο μπορεί να σε θυμωσει αλλα μεσα σου ξερεις ότι είναι όπως στο είπε πως αντιδρας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αν το πει με σκοπό το καλό της δουλειάς το δέχομαι ευχάριστα. Αν όμως το πει με σκοπό την αυτοπροβολή του ή το συμφέρον του το ατομικό. Ο διάολος είναι λυκόπουλο μπροστά μου.

Η Ελλάδα επιτρεπει να δημιουργήσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Προσωπικά δε θα έβαζα τη Ελλάδα μπροστά σε αυτό -αλλά το γενικότερο σύστημα. Τότε θα σου πω ΟΧΙ

Σε μια σχεση μενεις η φευγεις?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Πάντα ήθελα να μείνω αλλά στη τελική έφευγα και αυτό γιατί είχαν ήδη φύγει .

Έχεις δει δηλαδή τον εαυτό σου να αλλάζει μέσα από τους ηρωες σου ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 

Αλλάζω μόνο για τις ανάγκες του ρόλου – σα Γιώργος μόνο η ζωή με έχει αλλάξει.

Η Συγγραφή σε έκανε καλύτερο ηθοποιό; ή το αντίθετο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Πολύ καλύτερο ,θα έλεγα με κάνει ποιο ήρεμο

Τι τροφοδοτεί τη δημιουργικότητα σου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο πόνος μου ο προσωπικός για διάφορα θέματα , η αδικία ,η αγανάκτηση και το γιατί;

Υπήρξαν άνθρωποι που σε ενέπνευσαν ή σε παρότρυναν να συνεχίσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 

Στο δεύτερο σκέλος ναι υπήρξαν… Στο πρώτο είναι ερώτηση που δε έχει μια και μόνο απάντηση,

Είσαι άνθρωπος της πρόβας ή της παράστασης;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Της δουλειάς που συμπεριλαμβάνει α( Τις πρόβες και β( το αποτέλεσμα την Παράσταση

Απαιτητικό θεατρικό είδος από την φύση του, αποτελεί δοκιμασία τόσο για τον ηθοποιό Η αφήνει εντελώς εκτεθειμένο επί σκηνής.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Είναι μεγάλη δοκιμασία που σε αφήνει εκτεθειμένο αν το ταλέντο σου δε φτάνει. Στο θέατρο βλέπεις τι σημαίνει ηθοποιός. Ποιος πρέπει να λέγετε ηθοποιός και ποιος έχει δικαίωμα να φωνάζει πως είναι ηθοποιός

Δουλεύοντας με νέους ανθρώπους, τι συμβουλές τους δίνεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Α* υπομονή , Β* αντοχή ,Γ* δουλειά , Δ* επιμονή και όλο το υπόλοιπο αλφάβητο με μια συμβουλή Να ακούτε ,να ακούτε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here