Νέες δοκιμές εκπομπών ριπων των αυτοκινητων, δείχνουν ότι σχεδόν όλα τα ντιζελοκίνητα μοντέλα που βγήκαν στην αγορά της Ευρώπης μετά το σκάνδαλο «dieselgate», εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά ρυπογόνα.

Μία από αυτές τις δοκιμές χρησιμοποιεί μια δέσμη φωτός για να αναλύσει την τολύπη καυσαερίου ενός διερχόμενου αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα αναγνωρίζει αυτόματα την πινακίδα κυκλοφορίας για να συνδέσει τη μέτρηση με ένα συγκεκριμένο μοντέλο.

Περισσότερες από 370.000 παρόμοιες μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και άλλες χώρες, συνδυάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα νέο σύστημα αξιολόγησης με τίτλο The Real Urban Emissions Initiative (True).

Η ανάλυση των στοιχειων, δείχνει ότι οι εκπομπές των νέων ντιζελοκίνητων μοντέλων που κυκλοφόρησαν το 2016 βρίσκονταν κατά μέσο όρο, πέντε φορές πάνω από το επίσημο όριο της ΕΕ των 0,08 mg οξειδίων του αζώτου (NOx) ανά χιλιόμετρο.

Τα μοντέλα του 2017 ήταν ελαφρώς πιο «καθαρά», αλλά οι εκπομπές τους παράμεναν τέσσερις φορές πάνω από το όριο! Η ρύπανση από NOx έχει ξεπεράσει τα επιτρεπτά επίπεδα που ορίζει ο νόμος σε πολλά κράτη της ΕΕ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here