Connect with us

BUSINESS

Έρευνα “καίει” την TripAdvisor υπάρχουν ψεύτικες κριτικές;

Η Tripadvisor εμφανίζει το λεγόμενο red flag notification στο προφίλ της επιχείρησης με το οποίο ενημερώνει τους χρήστες της για την προσπάθεια επίδρασης των αξιολογήσεων.

Έρευνα της οργάνωσης για τα δικαιώματα του καταναλωτή στο Ηνωμένο Βασίλεο, Which? δείχνει ότι η TripAdvisor αδυνατεί να ελέγξει τις ψευδείς και ύποπτες πεντάστερες κριτικές στα ξενοδοχεία. Η πλατφόρμα, πάντως, προσπάθησε να διαψεύσει τα ευρήματα της έρευνας.

Η σχετική έρευνα της οργάνωσης, επισημαίνει η TripAdvisor, βασίζεται σε λανθασμένη αντίληψη περί ψευδών κριτικών και σε πολλές υποθέσεις και πολύ λίγα πραγματικά δεδομένα.

Ο οργάνωση ανέλυσε 247.277 κριτικές των 10 ξενοδοχείων με την υψηλότερη βαθμολογία στο Λονδίνο, το Παρίσι, τη Βαρκελώνη, τη Ρώμη, το Κέιπ Τάουν, τη Πούντα Κάνα, την Ιορδανία, το Λας Βέγκας και το Κάιρο, καθώς και 10 Premier Inn και 10 Travelodge στο Λονδίνο.

Σύγκρινε το ποσοστό των πρώτων τρίστερων κριτικών, δεδομένου οτι αυτές σπάνια είναι ψευδείς, έναντι του ποσοστού των πρώτων κριτικών πεντάστερων κριτικών.

Η έρευνα έδειξε πολλές περιπτώσεις στις οποίες ο αριθμός των πεντάστερων κριτικών από ταξιδιώτες που συνέτασσαν κριτική για πρώτη φορά ήταν σημαντικά υψηλότερος σε σύγκριση με τον αριθμό των τρίστερων.

Αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της έρευνας, η TripAdvisor απομάκρυνε κριτικές από ξενοδοχείο με μεγάλη απόκλιση στις κριτικές με αποτέλεσμα να χάσει τη θέση του ως «το καλύτερο ξενοδοχείο στο Κάιρο».

Η έρευνα εντόπισε 15 από τις χειρότερες υποθέσεις ψευδών κριτικών και τις ανέφερε στην TripAdvisor, η οποία παραδέχθηκε οτι στις 14 από αυτές είχαν ήδη εντοπιστεί ψευδείς κριτικές.

Οι κριτικές στην Premier Inn δεν κρίθηκαν ύποπτες, όμως σε 2 περιπτώσεις Travelodge σχεδόν οι μισές από τις εκατοντάδες πεντάστερες κριτικές προήλθαν από νέους χρήστες που δεν ειχαν συντάξει άλλη κριτική.

Οι συνέπειες της χρήσης fake reviews στο TripAdvisor

Σε συνέχεια του άρθρου που αποκάλυψε την επιχείρηση πώλησης ψεύτικων κριτικών στο TripAdvisor σε επιχειρηματίες της Ρόδου, θεωρώ σκόπιμο να ενημερώσουμε για τις συνέπειες που θα υποστεί η επιχείρηση μας στην περίπτωση που η TripAdvisor ανακαλύψει ότι προσπαθούμε να την κοροϊδέψουμε.

1. Αλλαγή θέσης δημοτικότητας/κατάταξης

Σε περίπτωση που η Tripadvisor ανακαλύψει και είναι σίγουρη πως κάποια επιχείρηση χρησιμοποιεί ψεύτικες αξιολογήσεις, υποβαθμίζει την θέση της στην κατάταξη δημοτικότητας του Tripadvisor.

2. Εμφάνιση προειδοποίησης

Η Tripadvisor εμφανίζει το λεγόμενο red flag notification στο προφίλ της επιχείρησης με το οποίο ενημερώνει τους χρήστες της για την προσπάθεια επίδρασης των αξιολογήσεων. Κατανοούμε ότι είναι μια πολύ σοβαρή επίπτωση που αντανακλά και αφήνει μια πολύ αρνητική εικόνα της επιχείρησης για τους χρήστες. Αξίζει να αναφέρουμε πως μια ξενοδοχειακή επιχείρηση της οποίας είχε επιβληθεί το red flag, στο παρελθόν, είχε αναφέρει μείωση κατά 75% των κρατήσεων της και είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά της Tripadvisor για την ενέργεια αυτή (διαβάστε το σχετικό άρθρο)

3. Μη συμμετοχή σε διάφορες προωθήσεις και ενέργειες της Tripadvisor

Οι επιχειρήσεις που αποδεδειγμένα χρησιμοποίησαν fake reviews, αποκλείονται από διάφορες ενέργειες της Tripadvisor όπως π.χ. τα Tripadvisor Excellence Awards.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

Αφήστε το Σχόλιο σας

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Advertisement
Advertisement
Advertisement

More in BUSINESS